Jak składać reklamacje i zwroty, aby zostały szybko rozpatrzone?
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu firma V-TAC Poland zyskała uznanie wielu klientów. To zasługa zarówno wysokiej jakości produktów, jak i profesjonalnej obsługi klienta. Jesteśmy jednak świadomi, że nawet w przypadku najlepszych firm zdarzają się reklamacje czy zwroty – chcemy więc zapewnić naszym klientom jasną informację na temat postępowania w przypadku ewentualnych zgłoszeń.
W V-TAC Poland stawiamy w tym przypadku na szybkość, efektywność i wygodę – zależy nam na tym, aby proces dokonywania zwrotu lub reklamacji przebiegał sprawnie i bez zbędnych przeszkód. Gdzie szukać formularza i jak go wypełnić? Do kogo wysłać zgłoszenie? Ile trzeba oczekiwać na rozpatrzenie reklamacji? Na te i wiele innych pytań dotyczących zwrotów oraz reklamacji w V-TAC odpowiemy właśnie w tym artykule.
Czym właściwie są zwroty i reklamacje?
Zwroty i reklamacje to dwa procesy, które bywają ze sobą mylone. Warto zatem pamiętać, że występują między nimi pewne różnice. Reklamacja jest podstawowym prawem konsumenta na wypadek zaistnienia niezgodności towaru z umową. Zostaje ona uwzględniona, jeśli zostanie dowiedzione, że dana niezgodność istniała już w momencie wydania towaru (np. jako ukryte uszkodzenie) lub produkt ulegnie uszkodzeniu w czasie objętym ochroną gwarancyjną. Zwrot, nazywany również odstąpieniem od umowy, ma z kolei miejsce w sytuacji, gdy klient sam zdecyduje się oddać produkt – np. ze względu na niezgodność z oczekiwaniami czy zmianę zdania.
Co jeśli w mojej firmie zdarzyła się jedna z powyższych sytuacji?
Na naszej stronie internetowej znajduje się formularz zgłoszeniowy. Aby złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru, wystarczy uzupełnić wymagane pola i przesłać wypełniony formularz na nasz adres e-mail: serwis@vtac.com.pl.
Czy muszę wysłać coś poza formularzem?
Będziemy wdzięczni, jeśli oprócz niezbędnych informacji na temat towaru czy numeru zamówienia dodasz kilka słów od siebie. Dokładnie zaznacz, jaki to rodzaj zgłoszenia (reklamacja czy zwrot), a jeśli nie uzupełniłeś tego pola w formularzu, określ, jaki jest powód zgłoszenia – najlepiej ze szczegółami.
Jak długo będę czekać na odpowiedź?
Pierwszą odpowiedź na swoje zgłoszenie otrzymasz już po kilku minutach! Będzie ona zawierała m.in. Twój numer ticket, który pomoże Ci skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta w razie dodatkowych pytań 🙂
Jak długo trwa rozpatrzenie zgłoszenia?
Staramy się, aby każde zgłoszenie zostało rozpatrzone do 96 godzin od momentu, w którym je otrzymaliśmy. W pojedynczych przypadkach może się jednak zdarzyć, że rozpatrzymy je maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych.
Z kim mogę się kontaktować w sprawie statusu mojego zgłoszenia?
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Ewelina i Jagoda z chęcią udzielą Ci niezbędnych informacji, odpowiedzą na ewentualne pytania i rozwieją wszelkie wątpliwości 🙂
Co w sytuacji, gdy nie zakupiłem lamp LED czy innego produktu bezpośrednio od Was?
Rozpatrujemy wyłącznie zgłoszenia od osób, które zakupiły towar bezpośrednio od V-TAC Poland. Jeśli nabyłeś produkt naszej marki w innym miejscu, zgłoszenie musi zostać złożone u konkretnego sprzedawcy.
Czy muszę zwracać uszkodzone oświetlenie lub inny towar?
Wszelkie informacje na temat konieczności zwrotu udzieli Ci Biuro Obsługi Klienta. W większości przypadków będziesz jednak poproszony o zwrócenie uszkodzonego towaru.
Kto ponosi koszty transportu w przypadku zwrotu reklamacyjnego i zwrotu pełnowartościowego towaru?
W przypadku zwrotu pełnowartościowego towaru koszty transportu ponosi klient – wiele zależy jednak od samej przyczyny jego decyzji. Jeśli natomiast ma miejsce zwrot reklamacyjny, jego koszty leżą po stronie V-TAC.
Na lampy uliczne LED czy projektory LED V-TAC z miesiąca na miesiąc decyduje się coraz więcej klientów. To trwałe, ekologiczne rozwiązania, a seria SAMSUNG objęta jest aż pięcioletnią gwarancją. Sprawdź, co znajduje się w naszej ofercie i postaw na solidne, efektowne oświetlenie. Zapewnimy Ci kompleksowe wsparcie nie tylko na etapie wyboru, ale również po nim – a w razie ewentualnej reklamacji lub zwrotu już wiesz, co trzeba zrobić!
Autor: Ewelina Pierko, copy by Angelika Stachańczyk Setugo