Szanowni Państwo,
witamy w centrum zwrotów V-TAC.
Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów. Mogą Państwo również wypełnić formularz zwrotu towaru oraz zapoznać się z Regulaminem Zwrotów. Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 428 26 44 lub drogą mailową na adres: serwis@vtac.com.pl.
1. Czy zawsze mogę dokonać zwrotu pełnowartościowego produktu?
Na podstawie zawartej umowy handlowej między V-TAC Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością a klientem obowiązuje indywidualny czas na zwrot pełnowartościowego towaru. W tym okresie klient ma prawo zwrócić towar, który nie jest uszkodzony i nie był używany.
2. W jaki sposób mogę wyrazić chęć zwrotu pełnowartościowego towaru?
W przeciwieństwie do reklamacji, klient, który decyduję się na zwrot pełnowartościowego towaru musi ten fakt zgłosić swojemu przedstawicielowi handlowemu uzupełniając formularz zwrotu bądź też do biura obsługi klienta. W przeciwnym wypadku zwrot nie zostanie uwzględniony.
Zgłoszenie zostaje poddane weryfikacji. Dopiero po akceptacji zwrot jest rozpatrywany.
V-TAC Poland ma prawo odmówić rozliczenia zwrotu z uzasadnieniem decyzji.3. W jaki sposób mogę sprawdzić status rozpatrywania zwrotu towaru
Status można sprawdzić kontaktując się drogą mailową bądź telefoniczną bezpośrednio z przedstawicielem handlowym.
W razie problemów bądź wątpliwości prosimy o kontakt z naszymi biurem obsługi klienta:E-mail: serwis@vtac.com.pl
Tel. 22 428 26 44
4. Jak długo trwa proces?
Proces rozpatrzenia zwrotu towaru trwa do 14 dni roboczych od dotarcia towaru na nasz magazyn.
5. W jaki sposób mam przygotować przesyłkę do zwrotu
Krok 1: Wybierz solidne opakowanie, idealnie dopasowane do towarów pod
względem rodzaju, wagi i trwałości. Skorzystaj z nowych pudełek dwuwarstwowych wykonanych z wytrzymałej tektury, zapewniając ochronę przed wilgocią. Zadbaj o zabezpieczenie krawędzi i rogów paczki.Krok 2: Wypełnij puste przestrzenie wewnątrz kartonu odpowiednio dobranym materiałem, zapobiegając przemieszczaniu się towarów. Dla ciężkich lub delikatnych przedmiotów użyj form styropianowych.
Krok 3: Zamknij przesyłkę szczelnie taśmą pakową, zapewniając solidne i bezpieczne zabezpieczenie. Dla większych lub cięższych paczek wybierz mocniejszą taśmę.
Krok 4: Umieść etykietę adresową na największym boku paczki, usuwając wcześniejsze naklejki. Brak odpowiedniego oznakowania spowoduje, że V-TAC Poland nie przyjmie towaru, który zostanie odesłany do Klienta.
6. Kto ponosi koszty za spedycję podczas zwrotu pełnowartościowego towaru?
W przypadku zwrotu towaru wszelkie koszty związane z wysyłką ponosi klient.
Wysyłka na poniższy adres:
Janikowska 33, 61-070 Poznań Goodman Logistics Centre7. Co w przypadku nie przyjęcia zwrotu pełnowartościowego towaru?
Na podstawie praw konsumenta V-TAC Sp. z o.o. ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu z uzasadnieniem tej decyzji.
8. Jak dowiem się o rozpatrzeniu mojego zwrotu?
Klient zostaję poinformowany o rozpatrzeniu zwracanego towaru przez Biuro Obsługi Klienta.
9. Jakie dokumenty muszę wypełnić, żeby dokonać zwrotu?
Klienci mogą zgłaszać zwrot poprzez wypełnienie formularza zwrotu, który jest dostępny na stronie internetowej V-TAC Poland. Formularz można również pobrać w formie arkusza Excel i po wypełnieniu wysłać na adres serwis@vtac.com.pl. Formularz zwrotu musi być wypełniony w całości przez Klienta.
Formularz zwrotu
W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie i wysłanie poniższego formularza.
Formularz w formie arkusza Excel mogą Państwo również pobrać tutaj i po wypełnieniu wysłać go na adres: serwis@vtac.com.pl.
Regulamin Zwrotów
Chcemy zapewnić klientom pełną satysfakcję poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów i usług oraz sprawną obsługę zwrotów.
W V-TAC Poland dążymy do budowania trwałych relacji z Klientami, opartych na zaufaniu i uczciwości.
Zwrot może dotyczyć produktów, które nie zostały uszkodzone.
Jeżeli chcą Państwo dokonać zwrotu uszkodzonego towaru prosimy o kierowanie się do procedury reklamacyjnej.
Procedura Składania Zwrotów:
- Kontakt:
- Klienci mogą zgłaszać zwrot pełnowartościowego towaru poprzez wypełnienie formularza zwrotu, który jest dostępny do pobrania na stronie internetowej V-TAC Poland.
- Formularz zwrotu musi być wypełniony w całości przez klienta.
- Potwierdzenie:
- Po otrzymaniu zgłoszenia zwrotu pełnowartościowego towaru, klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zwrotu.
- UWAGA: potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia nie jest równoznaczne z pozytywną decyzją odnośnie możliwości zwrotu towaru- taka odpowiedź zostanie dostarczona w osobnym mailu.
- Rozpatrzenie:
- Zwrot towarów pełnowartościowych może być dokonywany wyłącznie na podstawie wypełnionego formularza zwrotów w terminie, który został ustalony na podstawie umowy, którą zawarli Państwo z naszą firmą V-Tac Sp. z o.o.
- Zwrot zostaje przesłany do weryfikacji. W przypadku potrzeby, klient może zostać poproszony o dodatkowe informacje odnośnie zwracanego towaru.
- Termin na rozpatrzenie zgłoszenia zwrotu pełnowartościowego towaru wynosi 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia zwrotu.
-
- Klient zobowiązany jest do odpowiedniego oznakowania zwracanego towaru zgodnie z wytycznymi Biura Obsługi Klienta. Brak odpowiedniego oznakowania spowoduje, że V-TAC Poland nie przyjmie towaru, który zostanie odesłany do Klienta. Ponowna wysyłka z poprawnym oznakowaniem również będzie na koszt Klienta.
- Rozwiązanie:
- Po zakończeniu procesu rozpatrywania zwrotu, Klient zostanie poinformowany o podjętych działaniach i tym samym zostanie wystawiona korekta do faktury.
- Jeżeli pojawią się jakieś niezgodności, klient zostanie o nich powiadomiony. W takiej sytuacji V-TAC Poland w porozumieniu z klientem podejmie określone działania.
- Konsultanci Biura Obsługi Klienta będą informować Klienta o wszystkich krokach w procesie zwrotu. W przypadku, gdy zwrot zostanie uznany za niezasadny, V-TAC Poland ma prawo nie uznać zgłoszenia.
Kontakt: W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów lub innych kwestii, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 42 26 44 lub drogą mailową na adres: serwis@vtac.com.pl