Szanowni Państwo,

witamy w centrum zwrotów V-TAC.

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów. Mogą Państwo również wypełnić formularz zwrotu towaru oraz zapoznać się z Regulaminem Zwrotów. Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 428 26 44 lub drogą mailową na adres: serwis@vtac.com.pl.

  • 1. Czy zawsze mogę dokonać zwrotu pełnowartościowego produktu?

    Na podstawie zawartej umowy handlowej między V-TAC Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością a klientem obowiązuje indywidualny czas na zwrot pełnowartościowego towaru. W tym okresie klient ma prawo zwrócić towar, który nie jest uszkodzony i nie był używany.

  • 2. W jaki sposób mogę wyrazić chęć zwrotu pełnowartościowego towaru?

    W przeciwieństwie do reklamacji, klient, który decyduję się na zwrot pełnowartościowego towaru musi ten fakt zgłosić swojemu przedstawicielowi handlowemu uzupełniając formularz zwrotu bądź też do biura obsługi klienta. W przeciwnym wypadku zwrot nie zostanie uwzględniony.
    Zgłoszenie zostaje poddane weryfikacji. Dopiero po akceptacji zwrot jest rozpatrywany.
    V-TAC Poland ma prawo odmówić rozliczenia zwrotu z uzasadnieniem decyzji.

  • 3. W jaki sposób mogę sprawdzić status rozpatrywania zwrotu towaru

    Status można sprawdzić kontaktując się drogą mailową bądź telefoniczną bezpośrednio z przedstawicielem handlowym.
    W razie problemów bądź wątpliwości prosimy o kontakt z naszymi biurem obsługi klienta:

    E-mail: serwis@vtac.com.pl

    Tel. 22 428 26 44

  • 4. Jak długo trwa proces?

    Proces rozpatrzenia zwrotu towaru trwa do 14 dni roboczych od dotarcia towaru na nasz magazyn.

  • 5. W jaki sposób mam przygotować przesyłkę do zwrotu

     Krok 1: Wybierz solidne opakowanie, idealnie dopasowane do towarów pod   
    względem rodzaju, wagi i trwałości. Skorzystaj z nowych pudełek dwuwarstwowych     wykonanych z wytrzymałej tektury, zapewniając ochronę przed wilgocią. Zadbaj o zabezpieczenie krawędzi i rogów paczki.

    Krok 2: Wypełnij puste przestrzenie wewnątrz kartonu odpowiednio dobranym materiałem, zapobiegając przemieszczaniu się towarów. Dla ciężkich lub delikatnych przedmiotów użyj form styropianowych.

    Krok 3: Zamknij przesyłkę szczelnie taśmą pakową, zapewniając solidne i bezpieczne zabezpieczenie. Dla większych lub cięższych paczek wybierz mocniejszą taśmę.

    Krok 4: Umieść etykietę adresową na największym boku paczki, usuwając wcześniejsze naklejki. Brak odpowiedniego oznakowania spowoduje, że V-TAC Poland nie przyjmie towaru, który zostanie odesłany do Klienta.

  • 6. Kto ponosi koszty za spedycję podczas zwrotu pełnowartościowego towaru?

    W przypadku zwrotu towaru wszelkie koszty związane z wysyłką ponosi klient.

    Wysyłka na poniższy adres:
    Janikowska 33, 61-070 Poznań Goodman Logistics Centre

  • 7. Co w przypadku nie przyjęcia zwrotu pełnowartościowego towaru?

    Na podstawie praw konsumenta V-TAC Sp. z o.o. ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu z uzasadnieniem tej decyzji.

  • 8. Jak dowiem się o rozpatrzeniu mojego zwrotu?

    Klient zostaję poinformowany o rozpatrzeniu zwracanego towaru przez Biuro Obsługi Klienta.

  • 9. Jakie dokumenty muszę wypełnić, żeby dokonać zwrotu?

    Klienci mogą zgłaszać zwrot poprzez wypełnienie formularza zwrotu, który jest dostępny na stronie internetowej V-TAC Poland. Formularz można również pobrać w formie arkusza Excel i po wypełnieniu wysłać na adres serwis@vtac.com.pl. Formularz zwrotu musi być wypełniony w całości przez Klienta.

Formularz zwrotu

W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie i wysłanie poniższego formularza. 

Formularz w formie arkusza Excel mogą Państwo również pobrać tutaj i po wypełnieniu wysłać go na adres: serwis@vtac.com.pl.

Zgłaszane indeksy:

Regulamin Zwrotów

Chcemy zapewnić klientom pełną satysfakcję poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów i usług oraz sprawną obsługę zwrotów.
W V-TAC Poland dążymy do budowania trwałych relacji z Klientami, opartych na zaufaniu i uczciwości.

Zwrot może dotyczyć produktów, które nie zostały uszkodzone.
Jeżeli chcą Państwo dokonać zwrotu uszkodzonego towaru prosimy o kierowanie się do procedury reklamacyjnej.

Procedura Składania Zwrotów:

  1. Kontakt:
    • Klienci mogą zgłaszać zwrot pełnowartościowego towaru poprzez wypełnienie formularza zwrotu, który jest dostępny do pobrania na stronie internetowej V-TAC Poland.
    • Formularz zwrotu musi być wypełniony w całości przez klienta.
  2. Potwierdzenie:
    • Po otrzymaniu zgłoszenia zwrotu pełnowartościowego towaru, klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zwrotu.
    • UWAGA: potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia nie jest równoznaczne z pozytywną decyzją odnośnie możliwości zwrotu towaru- taka odpowiedź zostanie dostarczona w osobnym mailu.
  3. Rozpatrzenie:
    • Zwrot towarów pełnowartościowych może być dokonywany wyłącznie na podstawie wypełnionego formularza zwrotów w terminie, który został ustalony na podstawie umowy, którą zawarli Państwo z naszą firmą V-Tac Sp. z o.o.
  • Zwrot zostaje przesłany do weryfikacji. W przypadku potrzeby, klient może zostać poproszony o dodatkowe informacje odnośnie zwracanego towaru.
  • Termin na rozpatrzenie zgłoszenia zwrotu pełnowartościowego towaru wynosi 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia zwrotu.
    • Klient zobowiązany jest do odpowiedniego oznakowania zwracanego towaru zgodnie z wytycznymi Biura Obsługi Klienta. Brak odpowiedniego oznakowania spowoduje, że V-TAC Poland nie przyjmie towaru, który zostanie odesłany do Klienta. Ponowna wysyłka z poprawnym oznakowaniem również będzie na koszt Klienta.

  1. Rozwiązanie:
    • Po zakończeniu procesu rozpatrywania zwrotu, Klient zostanie poinformowany o podjętych działaniach i tym samym zostanie wystawiona korekta do faktury.
    • Jeżeli pojawią się jakieś niezgodności, klient zostanie o nich powiadomiony. W takiej sytuacji V-TAC Poland w porozumieniu z klientem podejmie określone działania.
  • Konsultanci Biura Obsługi Klienta będą informować Klienta o wszystkich krokach w procesie zwrotu. W przypadku, gdy zwrot zostanie uznany za niezasadny, V-TAC Poland ma prawo nie uznać zgłoszenia.

Kontakt: W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów lub innych kwestii, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 42 26 44 lub drogą mailową na adres: serwis@vtac.com.pl

Zwroty

  • Data szkolenia:
  • Godzina rozpoczęcia:
  • Godzina zakończenia:  
  • Rodzaj:
  • Koszt:
  • Lokalizacja:
  • Prowadzący: