Szanowni Państwo,

witamy w centrum zgłoszeń serwisowyc OZE V-TAC.

Poniżej znajdą Państwo formularz, którego wypełnienie w znaczącym stopniu przyśpieszy i ułatwi proces rozwiązania problemu sprzętowego, z którym się Państwo mierzą. 

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 428 26 44 lub drogą mailową na adres: serwis@vtac.com.pl.

Jakiego urządzenia dotyczy zgłoszenie?

Dane urządzenia falownika V-TAC

Z uwagi na to, że falownik nie działa i nie ma z nim komunikacji, co może oznaczać poważniejszą usterkę, prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem Deye Service na terenie Polski. W ramach podpisanej umowy serwisowej pomiędzy firmą V-TAC Poland a Deye Service każde tego typu zgłoszenie będzie obsługowane przez autoryzowany Serwis Deye

Prosimy o wypełnienie zgłoszenia serwisowego (klikając w opcję „Create new ticket as guest”) na stronie serwisu, gdzie zostaną Państwu wskazane dalsze kroki.

Specyfikacja obecniej instalcji fotowoltaicznej, na której działa urządzenie

Dane magazynu energii V-TAC

Dane paneli fotowoltaicznych V-TAC

Obsługa Serwisowa

W przypadku jakichkolwiek problemów czy awarii, prosimy o zgłoszenie serwisowe do naszego Partnera i Centrum Serwisowego V-TAC – firmy Quadra-Net.

Infolinia pomp ciepła V-TAC jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 z wyłączeniem dni świątecznych pod numerem +48 61 610 22 01.
Przyjmujemy także zgłoszenia drogą mailową pod adresem: serwispompy@vtac.com.pl

W dni wolne prosimy o kontakt poprzez  formularz kontaktowy, pozostawiając swoje dane, które zostaną podjęte do 4h od rozpoczęcia pracy w pierwszym dniu roboczym.

Firma Quadra-Net podejmie zgłoszenie, skontaktuje się z Państwem i podejmie stosowne działania online lub wyśle na miejsce przeszkolonego instalatora do serwisu pompy ciepła

Jakie dane przygotować?

  • Adres, pod którym znajduje się pompa.
  • Email i telefon osoby, z którą technik Quadra-Net powinien się kontaktować.
  • Numer seryjny oraz model urządzenia.
  • Datę zakupu lub pierwszego uruchomienia.
  • Dokładny opis awarii.

Podczas zgłaszania awarii na infolinii, proszę być przy sterowniku pompy. Istnieje spora szansa, że serwis będzie mógł pomóc zdalnie i szybko rozwiązać problem.

W jaki sposób będziemy się z Państwem kontaktować?

  • Telefonicznie.
  • SMS (automatyczne powiadomienie o przebiegu usługi).
  • Email (karta naprawcza po zakończeniu usługi).
  • System statusów (po rejestracji zgłoszenia otrzymają Państwo SMS z numerem zgłoszenia oraz link, klikając w który będzie można w każdej chwili sprawdzić status realizacji usługi).

Dane Dystrybutora / Instalatora – osoby która zakupiła towar w V-TAC POLAND do dalszego kontaktu

Dane klienta końcowego / użytkownika produktu w celu realizacji obsługi logistycznej

Opis uszkodzenia

Zgłoszenie serwisowe OZE

  • Data szkolenia:
  • Godzina rozpoczęcia:
  • Godzina zakończenia:  
  • Rodzaj:
  • Koszt:
  • Lokalizacja:
  • Prowadzący: