Sebastian Lachowski
E-mail: sebastian.lachowski@vtac.com.pl
Szanowni Państwo,
witamy w centrum zamówień V-TAC.
Poniżej znajdą Państwo informacje o szczegółach składania zamówień w naszym sklepie B2B oraz dostępnych metod rozliczeń, jak również dane naszych przedstawicieli handlowych wraz z rejonalizacją, byście mogli Państwo z łatwością dotrzeć osoby odpowiedniej, by spełnić Państwa potrzeby biznesowe.
Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 428 26 44 lub drogą mailową na adres: bok@vtac.com.pl.
Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w sklepie V-TAC Poland, wykonaj następujące kroki:
1. Wejdź na stronę internetową sklepu B2B:
Nasz sklep znajdziesz pod poniższym linkiem.
2. Załóż konto lub zaloguj się:
Jeśli nie masz jeszcze konta, będziesz musiał je założyć. Możesz to zrobić klikając w przycisk “Zaloguj się” na górze ekranu a następnie w przycisk “Stwórz konto” i wypełniając formularz rejestracyjny. Możesz również kliknąć w poniższy link.
Jeśli masz już konto, zaloguj się, wpisując swój adres e-mail i hasło.
3. Wybierz produkty:
Przeglądaj dostępne produkty i dodawaj te, które chcesz kupić, do koszyka. Możesz to zrobić, klikając przycisk „Dodaj do koszyka” na liście produktów lub na stronie każdego produktu.
4. Przejdź do koszyka:
Po dodaniu wszystkich produktów, które chcesz zamówić, przejdź do koszyka, klikając ikonę koszyka zazwyczaj znajdującą się w prawym górnym rogu strony.
5. Sprawdź zawartość koszyka:
Przejrzyj zawartość koszyka, upewnij się, że wszystko się zgadza, a następnie kliknij przycisk „Przejdź do kasy”, aby sfinalizować zamówienie.
6. Wprowadź dane do wysyłki:
Wypełnij formularz z danymi do wysyłki. Podaj swoje imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu oraz adres e-mail.
7. Wybierz metodę płatności:
Wybierz preferowaną metodę płatności z dostępnych opcji. Możesz skorzystać z bramki płatności Imoje (szybkie przelewy, mikrofaktoring, itd.), zapłacić kartą kredytową/debetową, Blikiem lub wybrać płatność na podstawie faktury Proforma. Nasi zweryfikowani klienci mogą również płacić na podstawie faktury z terminem płatności zgodnie z indywidualnymi warunkami.
8. Potwierdź zamówienie:
Sprawdź wszystkie dane jeszcze raz, upewnij się, że są poprawne, a następnie kliknij przycisk „Potwierdź zamówienie”.
9. Odbierz potwierdzenie:
Po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać potwierdzenie na podany adres e-mail. Potwierdzenie będzie zawierać szczegóły zamówienia oraz informacje dotyczące wysyłki.
10. Oczekuj na dostawę:
Śledź swoje zamówienie 🙂
Po realizacji zamówienia:
1. Faktura:
– Po przyjęciu zamówienia do realizacji otrzymasz fakturę za zakup drogą elektroniczną.
Zachowaj ją do celów księgowych i w razie ewentualnych problemów.
2. Opinia i kontakt:
Po zrealizowaniu zamówienia, możesz zostawić opinię o działaniu naszej strony B2B, współpracy z handlowcem i kontynuować współpracę w przyszłości.
Metody płatności
Podczas składania zamówienia nasi klienci mają możliwość wybrania dogodnej metody płatności dostosowanej do swoich potrzeb.
Możesz opłacić swoje zamówienie za pomocą karty kredytowej bądź debetowej. Podczas płatności wystarczy, że wybierzesz opcję “Płatność kartą”, wprowadzisz numer karty i zaakceptujesz płatność w swojej bankowości.
Twoje zamówienie zostaje przyjęte na rezerwację.
Po opłaceniu faktury proformy zamówienie zostaję realizowane.
UWAGA! Proforma jest ważna tylko przez 24 godziny. Po upływie tego czasu zarezerwowany towar zostaje relokowany do sprzedaży.
System płatności online pozwala na wybór alternatywnej metody płatności, która pozwoli na wygodną i szybką płatność. Dzięki płatnością online możesz wybrać szereg metod takich, jak: Szybkie przelewy, Blik, mikrofaktoring, itd.
Masz pytania bądź wątpliwości? Chcesz otrzymać atrakcyjną ofertę dla Twojej firmy?
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat Naszych produktów i przetestować je osobiście?
Skontaktuj się z Naszymi przedstawicielami, aby uzgodnić indywidualne warunki współpracy odpowiednie dla Twojej firmy!