Szanowni Państwo,
witamy w centrum księgowości V-TAC.
Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na pytania związane z finansami najczęściej zadawane przez naszych klientów.
Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Działem Księgowości pod numerami telefonu 735 252 826 i 500 858 995 lub drogą mailową na adres: ksiegowosc@vtac.com.pl
1. Jak mogę skontaktować się z działem księgowości?
Z działem księgowości mogą Państwo skontaktować się drogą mailową jak również telefoniczną.
Adres e-mail działu księgowości to: ksiegowosc@vtac.com.pl
Numer telefonu: 735 252 826 i 500 858 995.
Pani Kinga oraz pani Iwona zawsze chętnie udzielą Państwu niezbędnych informacji.
2. Gdzie znajdę informacje na temat terminu płatności za moje zamówienie?
Informacje dotyczące terminu płatności z Państwa zamówienie znajduje się na fakturze w prawym górnym rogu dokumentu. Poniżej zdjęcie poglądowe:
Data dokumentu to data, w której został wygenerowany dokument, natomiast warunek płatności (termin płatności) jest uzależniony od umowy handlowej, wybranej metody płatności bądź ustaleń poczynionych z przedstawicielem handlowym.
3. Z kim w Państwa firmie mogę potwierdzić saldo należności?
Saldo należności mogą Państwo potwierdzić z panią Kingą, bądź panią Iwoną, kontakt poniżej.
Kinga Szumna
kinga.szumna@vtac.com.pl
tel.: 735 252 826Iwona Nowakowska
iwona.nowakowska@vtac.com.pl
tel.: 500 858 9954. W jakim czasie otrzymam fakturę za moje zamówienie? Na jaki adres zostanie wysłana faktura?
Fakturę za zamówienie otrzymają Państwo od razu po kompletacji zamówienia przez nasz magazyn. Dokumenty są wysyłane z adresu: invoice@vtac.com.pl
Wszystkie dokumenty wysyłamy na adres podany przez klienta.
Jeśli zdarzy się sytuacja, że nie dotarła do Państwa faktura. Uprzejmie prosimy o sprawdzenie skrzynki spam bądź kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem bok@vtac.com.pl bądź pod numerem telefonu 22 428 26 44.
5. Co w sytuacji, gdy w dokumencie znajdują się błędne dane?
W tej sytuacji uprzejmie prosimy o maila na adres e-faktura@vtac.com.pl bądź pod numerem telefonu 22 428 26 44.
6. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za fakturę korygującą?
Zwrot pieniędzy nastąpi zgodnie z datą widniejącą na dokumencie. Znajdą ją Państwo w prawym rogu dokumentu pod nazwą: Termin płatności
Poniżej zdjęcie poglądowe: