Jakiego urządzenia dotyczy zgłoszenie?

Dane urządzenia falownika V-TAC

Z uwagi na to, że falownik nie działa i nie ma z nim komunikacji, co może oznaczać poważniejszą usterkę, prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem Deye na terenie Polski. W ramach podpisanej umowy serwisowej pomiędzy firmą V-TAC Europe a Deye każde tego typu zgłoszenie będzie obsługowane przez autoryzowany Serwis Deye

Prosimy o wypełnienie zgłoszenia serwisowego na stronie serwisu, gdzie zostaną Państwu wskazane dalsze kroki.

Specyfikacja obecniej instalcji fotowoltaicznej, na której działa urządzenie

Dane magazynu energii V-TAC

Dane paneli fotowoltaicznych V-TAC

Obsługa Serwisowa

W przypadku jakichkolwiek problemów czy awarii, użytkownik zgłasza się bezpośrednio do firmy Quadra-Net.

Numer infolinii V-TAC: +48 61 610 22 01
Dostępna jest także obsługa mailowa pod adresem: serwispompy@vtac.com.pl

Infolinia pomp ciepła V-TAC jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 z wyłączeniem dni świątecznych.
W dni świąteczne użytkownik może skontaktować się przez formularz kontaktowy, pozostawiając swoje dane, które zostaną podjęte do 4h w pierwszym dniu roboczym.

Następnie firma Quadra-Net ze swojego poziomu bazy serwisowej wysyła przeszkolonego instalatora do serwisu pompy ciepła.

Jakie dane przygotować?

  • Adres, pod którym znajduje się pompa.
  • Email i telefon osoby, z którą technik Quadra-Net powinien się kontaktować.
  • Numer seryjny oraz model urządzenia.
  • Datę zakupu lub pierwszego uruchomienia.
  • Dokładny opis awarii.

Podczas zgłaszania awarii, proszę być przy sterowniku pompy. Istnieje spora szansa, że serwis będzie mógł pomóc zdalnie i szybko rozwiązać problem.

W jaki sposób będziemy się z Państwem kontaktować?

  • Telefonicznie.
  • SMS (automatyczne powiadomienie o przebiegu usługi).
  • Email (karta naprawcza po zakończeniu usługi).
  • System statusów (po rejestracji zgłoszenia otrzymają Państwo SMS z numerem zgłoszenia oraz link, klikając w który będzie można w każdej chwili sprawdzić status realizacji usługi)

Dane Dystrybutora / Instalatora – osoby która zakupiła towar w V-TAC POLAND

Dane klienta końcowego / użytkownika produktu 

Opis uszkodzenia

Bricks #3345

  • Data szkolenia:
  • Godzina rozpoczęcia:
  • Godzina zakończenia:  
  • Rodzaj:
  • Koszt:
  • Lokalizacja:
  • Prowadzący: